‌Best    World    Blog

‌Best World Blog

بهترین وبلاگ جهان
‌Best    World    Blog

‌Best World Blog

بهترین وبلاگ جهان

شیطان می گوید

شیطان می گوید:

۱ : مسلمانی که صدای اذان را می شنود و نماز را ادا نمیکند.

پدر من است.

 ۲ : مسلمانی که اضافه خرج می کند.

برادر من است.

۳ : مسلمانی که از امام زودتر به رکوع می رود.

پسر من است.

۴ :خانم مسلمان که با آمدن مهمان اعصاب خرابی میکند.

مادر من است.

۵ : خانمی که بدون چادر ( سر برهنه ) می گردد.

خانم من است.

۶ : مسلمانی که بدون گفتن بسم الله  شروع به خوردن غذا می کند.

 اولاد من است.

۷ : مسلمانی که این حرفها را به دیگران برساند.

دشمن من است.

۸ : مسلمانی که خاموش بنشیند و به کسی چیزی نگوید.

دوست من است.

نظرات 3 + ارسال نظر

پس اگر اینطوره که ما میشیم دوست شیطان!

راستی چرا نظرات خصوصی ی؟ از روی کنجکاوی پرسیدم..

تهامی 1392/04/07 ساعت 07:14 ب.ظ http://hadithblog.blogfa.com

سلام، وب زیبایی دارید.
ممنون میشم اگه سند مطلب رو هم قرار بدهید.
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد