‌Best    World    Blog

‌Best World Blog

بهترین وبلاگ جهان
‌Best    World    Blog

‌Best World Blog

بهترین وبلاگ جهان

اگه خانه خدا دست آخوندها بود!!!

اگر عربستان و حرمین شریفین دست آخوندهای صفوی بود چه می شد؟!!

خیلی کم تلویزیون می بینم نمی دانم چگونه شد که تلویزیون را روشن کردم در شبکه استانی یک روحانی داشت صحبت می کرد و می گفت: علت اینکه به شهر "مدینه" ، "مدینه منوره" می گویند این است که در این شهر چند تن از ائمه اطهار در آن و در قبرستان بقیع مدفون هستند.

زیاد تعجب نکردم  چون اینگونه دروغ ها امروزه باب شده است و کسی که نتواند اینگونه دروغی بگوید در صدا و سیمای جمهوری اسلامی جایی ندارد.

با خود اندیشیدم اگر به فرض محال که فرض محال، محال نیست خدای نخواسته خاکم بر دهن حرمین شریفین (مکه مکرمه و مدینه منوره) تحت حکومت و سیطره آخوندهای صفوی ایران بود چه اتفاقی رخ می داد؟!

%20%20~1.JPG

فکرش را بکنید شما مثلا در فلان کشور چند سال زحمت کشیده پولی سر هم کرده اید و بلند شده اید که به حج بیت الله الحرام مشرف شوید. از آنجا که کشور مطبوع هواپیمای درست حسابی ندارد شما با هواپیمای جمهوری اسلامی عربستان! به سرزمین وحی مسافرت می کنید. قانون جمهوری اسلامی عربستان هم این است که راهنمای حجاج را خودش از نیروهای خبره و دوره دیده کشورش تعیین میکند.

تا می خواهید زیر لب لبیک اللهم لبیک ...بخوانید بلند گوی هواپیما روشن می شود خدمه پرواز با زبان انگلیسی از شما می خواهد جهت سلامتی امام زمان! صلواتی بفرستید. هنوز صلوات تان به پایان نرسیده که تلویزیون روشن می شود و از آنجا که ایام شهات امام حسین است نوار روضه خوانی روشن می گردد و با آه و سوز از سرزمین کربلا برایتان شعر و مرثیه می خواند.

کم کم به فرودگاه جده قدیم و تقی آباد! فعلی نزدیک می شوید بعد از پیاده شدن از هواپیما و انجام دادن تشریفات ورود به عربستان ابتدا شما را به امام زاده "مش علی قنبر" که به تازگی در کنار فرودگاه جده کشف شده می برند و شما با ادای دو رکعت نماز به آستان مقدس حضرتش! از ایشان می خواهی که این سفر را به خیر و خوشی به اتمام برساند.

هم اینک برای روفتن به مدینه وارد اتوبوس شده اید. اتوبوسی که به خط درشت بر جلو آن نوشته شده است "السلام علیک یا اباعبدالله الحسین" و در داخل اتوبوس همان راهنمای عربستانی که آخوندی عمامه به سر و جبه به تن است و کاملا بر زبان شما تسلت دارد نشسته و در طول مسیر از کربلا و مشقت هایی که امام حسین و یارانش تحمل کرده اند می گوید و هر از چندگاهی بغض کرده گریه ای نیز میکند.

شهر مدینه از دور ظاهر می شود بر تابلو ورودی آن نوشته شده است " به شهر شهید پرور مدینه منوره خوش آمدید" روحانی توضیح می هد که مدینه محل شهادت چند تن از ائمه و یاران باوفایشان است. از خیابان "القائد خمینی الکبیر" که در ورودی شهر واقع شده است می گذرید و چشم شما به تابلو شهر می افتند بر روی تابلو فلش کشیده است:مرکز شهر ـ به طرف قبرستان بقیع ـ به طروف مسجد فاطمه الزهرا ـ به طرف خانه حضرت علی ـ و..

از دور گنبدی طلایی با مناره هایی بلند جلو شما ظاهر می شود. گمان می کنید که مسجد النبی است. صلواتی می فرستید و در ابهت و عظمت آن غرق می شوید که راهنما میگوید: به مجرد دیدن این گنبد مستحب است که دعای فرج خوانده شود! زیرا گنبد ومناره ها متعلق به حرم پاک و مطهر ائمه علیه السلام و آباء و اجداد امام زمان است.هر چه بیشتر کنجکاو می شوید تا چشم شما به گنبد مسجد النبی بیفتد خبری از آن نیست.اینقدر گنبدهای ائمه زیاد و تودرتو و بلند است که گنبد مسجد النبی در لابلای آنان گم شده است.

اتوبوس در ورودی قبرستان بقیع توقف می کند و شما را همان روحانی راهنمای کاروان به داخل ضریح مطهر ائمه می برد چندین دعا در آداب ورد و خروج و زیارت قبر ائمه و بقیع بر در و دیوار حرم مجلل ائمه نوشته شده است و ضریح هایی زیبا بر روی قبور ائمه نهاده شده و دور تا دور آن با شیشه عایق بندی گریده است و در هر چند سانتیمتر یک شکافی در شیشه به چشم می خورد که حجاج محترم نذر و نذورات خود را به داخل قبر ائمه بیندازند .

از آنجا که ایام حج است و جمعیت زیاد، هزاران اسکناس ایرانی و عراقی و لبنانی و بعضا یورو و دلار و در داخل ضریح به چشم می خورد و قبر ائمه اطهار در زیر پول ها مدفون گشته است به شما می گویند باید اینجا بنشینی و دلی از عزا در بیاوری.

بلند گوهای اطراف بقیع هم روزضه های سوزناکی از غربت ائمه می خواند و در اطراف، آخوندهای صفوی قد و نیم قد به چشم می خورد که هر یک دست زائری را گرفته و برایش لاطائلات بلغور می کند.

اولین روز از اقامت در مدینه منوره گذشته است و قرار است فردا صبح شما را به اماکن تاریخی و دیدنی مدینه منوره ببرند.

صبح بعد از ادای نماز در صحن و اطراف بقیع؛ اولین جایی که به شما نشان می دهند مرقد مطهر رسول مکرم اسلام است راهنمای کاروان برای شما از کیفیت شهادت! پیامبر می گوید و اینکه قبلا وهابیون ادعا می کردند که افرادی با پیامبر در اینجا دفن شده اند اما طبق تحقیقات و نیز اقرار کتب خود اهل سنت در اینجا جز پیامبر اکرم احدی مدفون نیست!

روحانی کاروان به شما نشان می دهد که مسجدی موسوم به مسجد النبی نیز همین جا است که وهابیون بیشتر در آنجا جمع می شوند به نماز می پردازند که من به شما توصیه می کنم تا مادامی که مسجد بقیع و جوار ائمه برای نماز خواندن است چه لزوم به ورد به این محل گر چه این محل نیز محترم است!

بعد از آن اتوبوس شما را به خانه قنبر غلام حضرت علی و منزل پسر عموی دختر عموی حضرت تقی و اصطبل اسب های حضرت حسین و محل حوض شنای مرغابی های حضرت علی و طویله ی الاغ های ائمه می برد و کمی خاک از هر مکان به عنوان تحفه به شما میدهند و توصیه می کنند ازاین خاک در موارد حاجت استمداد بخواهید.

در مدت چند روزی که در مدینه هستید به شما روزانه چند ساعت روضه خوانی و دعای جوشن کبیر و گلشن عاشورا و سوسن تاسوعا می خورانند و هم اینک کاروان آماده رفتن به مکه مکرمه است.

در مسیر راه روحانی کاروان از رشادت های حضرت علی و اینکه حضرت علی در کعبه به دنیا آمد و در شب هجرت او بود که در بستر پیامبر خوابید و نیز اینکه خدا زمین و آسمان وهمه موجودات را به خاطر او خلق کرده و ... به سخن می پردازد.

اینقدر از فضائل علی و متعلقاتش به شما می گوید که نمی فهمید کی به مکه رسیدید. در تابلوی ورودی مکه نوشته شده "به شهر زادگاه علی بن ابی طالب خوش آمدید" .

بر تابلو راهنمای شهر نوشته شده ـ به طرف محل تولد حضرت علی ـ به طرف شعب ابی طالب به سمت خانه ...

شما را مستقیم به مسجدالحرام قدیم و مسجدالعلی! فعلی می برند و به مجرد ورود به آن پرده کعبه را بالا می زنند و میگویند مگر نگفتیم که علی در کعبه به دنیا آمد و کعبه به خاطرش شکاف برداشت! ایناهاش! این هم سندش و یک شکاف که در سنگ های کعبه به وجود آمده است را نشانتان می دهند و آنگاه بعد از ادای دو رکعت نماز روبروی شکاف؛ طواف را از روبرو شکاف کعبه شروع و هفت دور می زنید و به هتل جهت استراحت می روید از آنجا که هنوز چند روزی به مراسم حج مانده است قرا است اماکن دیدنی مکه را نشانتان دهند. به چند جا که حضرت علی و ابوطالب و فرزندان علی حداقل برای یک بار در عمر رفته باشند شما را میبرند و مراسم حج را خدا داند چگونه برگزار می کنند و شما را به امام حسین سپرده راهی کشورتان می کنند.
نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1395/11/09 ساعت 07:56 ب.ظ

دوست عزیز مقداری از مناسک را درست گفتی
خوب بلدی که 1400 سال پیش چه حوادثی رخ داده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد